fredag den 29. juni 2012

Se ny Valbjørn video + førstesingle fra "Lejligheden til venstre" PREMIERETYPESHIT


Jeg sidder lige nu og tripper og har optur på. Sidder ovre ved Wryck og vi har lige uploadet vores nye track med tilhørende video til youtube. Så er vi i luften.

Grunden til jeg har optur er at jeg nu kan præsentere den spritnye video med Valbjørnsen, som samtidig er førstesinglen fra "Lejligheden til venstre". Tracket er produceret af Evoplex med co-produktion af min faste makker Wryck, mix og master af Adam Sampler.

Det her er mere noget dubsteptypeshit experimental hårdkogt rap, som jeg er stolt over at kunne fyre op for.

Videoen er som sædvanlig instrueret og klippet af mig med vanlig low budget men ikke desto mindre Stanley Kubrick agtig stil. God fornøjelse og del gerne til folket på facebook twitter whatever det her hardcore shit!!! Det er god stil folkens.

"I´m a streetwalking cheetah with a heart full of napalm..."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar