tirsdag den 9. april 2013

"LEJLIGHEDEN TIL VENSTRE" UDKOMMER NU!!!!



DOWNLOAD "LEJLIGHEDEN TIL VENSTRE" HER

I august 2009 begyndte jeg at indspille de første demoer med Wryck til hvad der var meningen skulle blive mit første album. Vi havde arbejdet sammen på hans mixtape "Død og pine"på det tidspunkt, hvor jeg var med på 4 numre, tror jeg. Vi vidste begge to at vi ville gøre noget vi ikke gør så meget, og prøve at gå en lidt anden retning.

Ingen af os kunne imidlertid forudse for det første hvilken retning musikken gik, og alt hvad vi skulle igennem for at pladen kunne udkomme. Til tider har det føltes som at højere magter ikke ville have den skulle ud. Men her en krig senere er mit første deciderede debutalbum så klar. Pissemange tak til Wryck for at tro på det her kunne blive gjort, Adam Sampler som har gjort et vigtigt arbejde på produktionssiden og mixning og mastering, og alle de medvirkende og alle der har hjulpet, som har gjort en uvurderlig indsats for at puslespillet kunne gå op.

Jeg er pissestolt over den her skide plade, og er udmærket klar over det ikke er den letteste plade i verden at lytte til, men den skal være præcis som den er, så få gang i downloaderiet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar